مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترين سالن زيبايي عروس در تهران!

آرايشگاه عروس

از مواردي كه براي عروس خانم ها بسيار مهم و حياطي است، انتخاب يك سالن زيبايي يا بهترين آرايشگاه عروس است كه آرايشگر ماهر و زبده اي براي ميكاپ عروس داشته باشد و آرايش عروس را به بهترين نحو ممكن ارائه دهد. اين انتخاب آنقدر مهم است كه شايد ماه ها مجبور شويد براي پيدا كردن آرايشگاه عروس و يك سالن زيبايي خوب وقت صرف كنيد. هر فردي با توجه به چهره ، فرم صورت و شخصيت خود، مي تواند نوع آرايش خود را مشخص كند اما در اينجا هنر آرايشگر هم بسيار مهم است، اينكه آرايشي را بر چهرۀ شما بنشاند كه متناسب و هماهنگ باشد. علاوه بر اين ها، قيمت آرايشگاه عروس هم مهم است كه معمولاً چگونگي و سبك ميكاپ عروس و شينيون عروس در ميزان قيمت و هزينه ها تأثير گذار است.

عروسي از اتفاقات به ياد ماندني است و عروس اولين فردي است كه در مراسم عروسي چشم ها به سمت او كشيده شده و نگاه ها را براي دقايقي به سمت خود جلب مي كند. بنابراين بديهي است كه انتخاب بهترين آرايشگاه عروس و همچنين قيمت آرايشگاه عروس به ويژه براي عروس خانم ها در درجۀ اول اهميت قرار مي گيرد. در هنگام انتخاب آرايشگاه موارد زيادي در نظر گرفته مي شود، اما آنچه كه در قدم اول ممكن است محدوديت هايي براي شما ايجاد كند، هزينه هاي بالاي مربوط  به آرايش عروس است، اما اين مورد نبايد شما را دلسرد كند، زيرا هميشه هم گران بودن و بالا بودن هزينۀ آرايشگاه ها به معني با كيفيت بودن و بهتر بودن آن آرايشگاه نيست. بهترين آرايشگاه عروس اما در عين حال آرايشگاه عروس با قيمت مناسب پيدا كنيد.

 

آرایش عروس,آرایشگاه عروس,آرایشگاه زنانه,گریم عروس,میکاپ عروس,شینیون عروس,سالن زیبایی


خدمات سالن هاي زيبايي

در يك آرايشگاه زنانه افراد متخصّصي حضور دارند كه هر كدام در زمينه اي خاص كار مي كنند و در زمينۀ كاري خود متخصص هستند و اين امر سبب مي شود در گذر زمان با زوم كردن بر يك موضوع در آن موضوع حرفه اي شده اند.

ناخن: اگر شما ناخن هاي شكننده اي داشته كه توانايي بلند كردن آن را نداريد يا ناخن هاي شما كوچك است و زيبايي لازم را ندارد، مي توانيد از خدمات ناخن كه در سالن هاي زيبايي ارائه مي شوند استفاده كنيد. مانيكوريست هاي با تجربه اي كه در سالن هاي زيبايي حضور دارند، ناخن هايي محكم با رنگ و طرح هاي دلخواه شما مي سازند.

ابرو: سعي كنيد به سالن هاي زيبايي مراجعه كنيد كه در آن جا متخصص ابرو، حالت طبيعي ابروهاي شما را از بين برد، زيرا حالت طبيعي، بهترين حالتي است كه با صوت شما تناسب دارد؛ كوتاه كردن يا نازك كردن بيش از حد مطمئناً اين تناسب و هماهنگي را از بين خواهد برد و با توجه به اينكه زمان طولاني نياز است تا ابرو به حالت اوليه باز گردد، ممكن است براي مدت زمان طولاني در زيبايي چهره تداخل ايجاد كرده و يا از اعتماد به نفس شما بكاهد.

تاتوي ابرو: از ديگر خدمات سالن هاي زيبايي، تاتوي ابرو است. پيشنهاد مي شود اگر سنّ شما بالا نيست از اين روش استفاد نكنيد و حالت طبيعي چهره را نگه داريد. بهتر است در صورت نياز يا تمايل افراد، اين روش بيشتر در افراد مسن تر و يا افرادي كه شكل طبيعي ابروهاي خود را از دست داده اند استفاده شود.

اپيلاسيون: خدمات اپيلاسيون در سالن هاي زيبايي ارائه مي شود. پيشنهاد مي شد روز قبل از عروسي از اين خدمات استفاده كنيد.

پوست و مو: اگر چه سالن هاي زيبايي خدماتي در زمينۀ پوست و مو، مثل ماسك هاي مختلف پوست و مو براي شما ارائه مي دهند، اما اگر ميخواهيد در مان هاي اساسي بر روي پوست و موي خود انجام دهيد، قبل از آن حتماً به متخصصين پوست و مو در كلينيك هاي تخصصي پوست ومو مراجعه كنيد زيرا خدماتي كه در سالن هاي زيبايي ارائه مي شود، صرفاً در زمينۀ بهبود بخشي به پوست و مو به صورت مقطعي است نه درمان كامل و مثلاً از بين بردن چين و چروك ها!

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده